Sunday 16 June 2013

SAYA STUDENT REKA CIPTA…. !!!



DARI BIOLOGI TUKAR REKA CIPTA :)

 
Upper form ada 4 semester… Dapat bertahan selama 1 semester + beberapa hari je dengan biologi. Haha. Banyak juga la sempat belajar biologi. Masa semester pertama belajar dengan CIKGU RAHMAN..ok laa.. 




cikgu rahman 


Naik semester dua tukar cikgu.. Ohhhhh saya tak tahan belajar dengan dia. Lepas tu terus minta tukar subjek. Nasib baik boleh tukar. Tapi sebelum dapat tukar tu memang banyak la kena soal selidik dengan pihak UPPM. Macam-macam soalan ditanya. Cuak juga la masa tu. Ehhhhh jap-jap..masa tu bukan saya sorang yang nak tukar subjek. Masa tu saya dengan ain. Tak boleh lupa masa kena soal selidik dengan MISS KIB. Memang banyak jawapan tak jujur keluar.




MISS KIB:         Kenapa nak tukar subjek ni??

SAYA & AIN :   Tak boleh bawak cikgu.. 
                 
MISS KIB :        Ke awak tak suka cikgu tu.??

SAYA & AIN :   Suka je.. :(  
                         
MISS KIB :        Kalau tak suka kita tukar cikgu je tak payah la tukar-tukar kelas ni, 
                            boleh??

SAYA & AIN :   Tak laa cikgu..Serius tak boleh bawak..
                        



Ambil masa seminggu juga la nak tukar subjek ni. Risau juga la sebab dah semester 2 baru nak tukar. Nasib baik sempat cover dan nasib baik juga la mereka budak-budak reka cipta belum start buat projek SPM lagi. Best juga la subjek ni sebab cikgu nya sporting. Tak boleh lupa ayat cikgu reka cipta.



“dari DR. tukar IR.



cikgu rahim 


Paling tak boleh lupa ayat yang pernah cikgu cakap :


"buat apa awak semua nak dapat kan straight A's??? kalau tak nak jadi lawyer..subjek sejarah buat lek-lek je" 



Hahaha…cikgu memang sempoi :)


Subjek biologi kena banyak hafal. Subjek rc kena kreatif + inovatif..haha. Status pun bertukar.. SEKARANG SAYA BUDAK REKA CIPTA!!! :)





No comments:

Post a Comment